Ką galima patarti:
• Išanalizuokite pakrovimo arba iškrovimo vietas, kad galėtumėte sutrumpinti atstumą, nes vežėjas dažniausiai skaičiuoja tarifą pagal nuvažiuotus kilometrus, todėl atsisakant tuščių reisų galima sumažinti tarifą. Kaip sutrumpinti atstumą? Užsakykite jūros linijos įrenginius toje vietoje, kuri jums reikalinga. Pavyzdžiui, pakrovimas nuostabiame Vokietijos Ellricho mieste, pakraunant konteinerį per Hamburgo uostą, vien paėmus tuščią įrenginį artimiausiame Leipcigo, o ne Hamburgo terminale padės jums uždirbti mažiausiai 150 eurų.
• Dirbkite su keliais vežėjais, tai gali padidinti galimybę važiuojant atgal „prigriebti“ krovinį ir sutaupyti. Didieji vežėjai dažnai patys naudojasi tokių subrangovų paslaugomis, norėdami padidinti papildomo frachto galimybę ir sutrumpinti „tuščią“ ridą.
• Pasirinkite tinkamos rūšies transportą. Įsivaizduokime, kad jums reikia paimti krovinį Italijoje arba Ispanijoje, iš Genujos į Bilbao nėra tiesioginio reiso į Rusiją, krovinį reikia vežti per Roterdamą arba Hamburgą, kitaip jūs pateksite į Sankt Peterburgą tik po 14 dienų, o gal ir vėliau. Europoje apstu upių, geležinkelių, todėl visada apsvarstykite galimybę vežti krovinį barža arba traukiniu. Multimodalinis transportas – geležinkelis+tracking, barža+tracking taip pat gali gerokai optimizuoti transporto išlaidas.
• Ir, žinoma, dirbkite su konteinerių savininkais bei brokeriais, kurie savo ryšių dėka gali pateikti jums konteinerį arčiausiai pakrovimo vietos esančiame terminale.